MDaaS

Acum, cand internetul a facut accesibila tuturor comunicarea cu potentialii si actualii clienti, cu partenerii sau angajatii, ne confruntam cu o multitudine de canale de comunicare, de la site-ul propriu (care trebuie promovat cumva), baza de date de clienti (care ar putea primi din cand in cand un mail), comunitatile de pe Facebook, LinkedIn, blogger-ii din domeniu, revistele (online si offline) de nisa si multe altele, fiecare din ele clamandu-si superioritatea asupra celorlalte. Nu e de mirare ca navigarea printre ele pare o cursa cu capcane iar reactia e de respingere.

Acest serviciu – Marketing Director as a Service – este un pilot in aceasta cursa, la capatul careia cei care vor fiĀ investit in comunicare haotic vor realiza cati bani au aruncat pe fereastra, iar cei care au stat deoparte vor realiza ca oportunitatile au trecut pe langa ei.

Astfel, vom realiza impreuna strategia de comunicare, vom alege canalele de promovare, balansul potrivit intre ele, si vom implementa aceasta strategie cu ajutorul resurselor interne si externe.

Serviciul se adreseaza atat firmelor mici si mijlocii, care nu isi permit sa angajeze un specialist bun in marketing, cat si firmelor mari, care simt nevoia unei optimizari a cheltuirii bugetelor de marketing

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *