Cui se adreseaza
Persoanelor de nivel executive si senior din departamentele de marketing ale companiilor medii si mari
Scopul cursului
Elaborarea strategiei de comunicare online
Armonizarea sa cu strategia generala de comunicare
Implementarea strategiei de comunicare online
Gestionarea mai eficienta a furnizorilor de servicii online
Cuprins
- Medii de comunicare (offline si online), avantaje, dezavantaje si oportunitatea folosirii lor
- Momentul impactului diverselor tipuri de media in procesul deciziei de cumparare
- Canale de comunicare online – detaliere
- Display
- CPC
- Social media
- Mobile
- Video
- Native advertising
- RTB
- Affiliate
- Branding
- Proiecte special
- PR
- Formate online
- POE media
- Intelegerea ecosistemului online si optica fiecarei componente (agentii full-service, agentii media, agentii digitale, furnizori de servicii, furnizori de tehnologie)
- Surse de date socio-demografice
- Importanta datelor obtinute in urma unei campanii online
- Analytics si importanta sa in deciziile de marketing si de business
- Oferta de servicii online din Romania
- Elemente practice
Instrumente:
Exercitii individuale si in echipa
- Strategie de comunicare ce include component online
- Strategie de comunicare online
- Simulare de campanie online
- Prezenta online a unui proiect
Durata si numar de participanti:
doua module de 8 ore, 6 module de 4 ore sau 16 module de 2 ore. 10-15 cursanti